Rebranding The People Group

Vandaag wordt het nieuwe logo van The People Group gelanceerd. Afgelopen jaar zijn er stappen gemaakt met de herpositionering van de organisatie en de rebranding is een belangrijk onderdeel hiervan. Hiermee is een concrete uitstraling ontwikkeld waarmee de organisatie herkenbaarder wordt.

  • tpgindepraktijk
  • Pauline van Berkel
  • 01 december 2020
  • 3 minuten leestijd

Herpositionering

Vanaf september 2019 is er hard gewerkt aan de herpositionering van The People Group. Er is gekeken naar waar we als organisatie voor staan, zowel intern als extern. Zo hebben we onze kern- en merkwaarden geformuleerd, evenals onze Why, How, What. Het vormt de leidraad voor onze keuzes en de handvatten voor ons gedrag.  Zo kunnen we helder zijn in wat we van onze medewerkers verwachten en wat onze klanten van ons als organisatie mogen verwachten.

Het nieuwe beeldmerk

Het nieuwe beeldmerk werd ontwikkeld door Maerschalk en sluit naadloos aan bij onze belangrijkste merk- en kernwaarden. The People Group zoekt continu naar verbindingen om een slimme klantoplossing te realiseren. Verbinding staat tevens voor de infrastructuur, de samenwerking tussen onze collega's en het partnership met onze opdrachtgevers. Onze corebusiness is techniek en onze people creëren samen vanuit passie het succes.

Ben je benieuwd hoe het beeldmerk exact is opgebouwd? Kijk dan hier.

Verdere rebranding

Naast een nieuwe pay-off en beeldmerk zijn er nog meer veranderingen in onze visuele identiteit. We nemen afscheid van een aantal oude huisstijl elementen en hebben een extra kleur blauw toegevoegd. Rondom onze herpositionering zullen ook onze verhalen die we delen via o.a. onze social kanalen een belangrijke rol spelen. Daarin zullen we zeker onze 'People' vaker naar voren brengen! En onze technische vakkennis willen we graag delen met de buitenwereld. Onze verbindende diensten zullen ook meer centraal komen te staan. Verder zal begin 2021 onze website worden aangepast waar o.a. onze diensten helder naar voren zullen komen, evenals onze brand story.

Als organisatie kijken we graag vooruit, maar we zullen de geschiedenis van het bedrijf niet uit het oog verliezen. De veranderingen die we in gang hebben gezet zullen niet van de ene op de andere dag worden omarmd. Daar is jaren voor nodig. Maar de eerste stappen zijn hiermee gezet!

Meer weten?

Wil je meer weten? Neem contact op of bekijk onze blogs en events!