Wat gaan deelnemers leren tijdens jouw trainingen?
“Unreal Engine is enorm veelzijdig en kan binnen uiteenlopende industrieën worden gebruikt. Een goed fundament is dan ook erg belangrijk om de mogelijkheden binnen jouw vakgebied te kunnen toepassen. In de Unreal Engine basistraining neem ik cursisten stap voor stap mee in het leren van basiskennis, zodat ze hierna zelfstandig aan de slag kunnen. Zo leer je bijvoorbeeld 3D assets te gebruiken en hoe je werkt met licht, camera's, blueprints en andere visuele effecten in je scène.
Vind je Unreal Engine toch nog te intimiderend? Dan kun je ook de Twinmotion basistraining volgen. Twinmotion is software met een zeer gebruiksvriendelijke interface, gebouwd op Unreal Engine, waarmee je heel snel je eigen (3D) data kan visualiseren en animeren. Na afloop kun jij je eigen scène opbouwen vanuit een geïntegreerde bibliotheek met (eigen) assets. Deze kun je vervolgens renderen en presenteren.
Beide trainingen worden gegeven in onze trainingsruimte, op locatie of online, en kunnen indien gewenst worden uitgebreid met consultancy. Hiermee zijn jij en de organisatie klaar om de mogelijkheden van Unreal Engine te benutten.”
Twee nieuwe basistrainingen
Onlangs introduceerden we twee nieuwe basistrainingen in ons aanbod. In dit blogartikel vertelt Bert Straver waarom we vol inzetten op Unreal Engine. Wil jij leren werken met deze game-engine? Meld je dan snel aan voor onze Unreal Engine of Twinmotion training. Christian kijkt ernaar uit om je te helpen!
Meer weten?
Neem contact op met Bert Straver